En bra dag

I och för sig började den lite halvpissigt eftersom
jag vaknade med grymma smärtor i höften...
 
Men sen tog det sig!
 
* Blev bjuden på kalasmat hos mor och far.
* Lämnade tillbaka deras löpband så nu har jag mer plats
samt att assistenterna har något att roa sig med ;-)
* Pussats lite med mina fina, håriga, fyrbenta pojkar.
* Fick meddelande att försäkringskassan
ÄNTLIGEN beslutat om utbetalning av sjukersättning
plus att jag får typ dubbelt så mycket än vad jag hade räknat med :-)
* I morgon ska vi (hahahaha...fan vad jag ljuger...maken ska såklart!)
möblera om tvättstugan och flytta ut frysen från lillebrors rum.
 

Sen ska bara klädseln till vagnen tvättas och rummet möbleras
så är allt klart för lillebrors ankomst!
Härligt!
 
13 veckor kvar....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0