Buzzador

Jag är med i någonting som heter buzzador.
Ibland blir man uttagen att få testa någon ny produkt.

Junior blev ju förkyld i början av veckan....och vad damp då
så lägligt ner i brevlådan om inte en halsspray.
Coldy heter den och Junior tyckte att den funkade ganska bra.

Lite kul är att när vi var i Florida 1990 (jaa...23 år sedan) då blev jag dunderförkyld pga att man hela tiden växlade mellan luftkonditionerade rum/bil och 35 graders värme ute.
Vi gick till en supermarket och i ett hörn av butiken fanns det en "drugstore". En apotekare (?) tittade mig i halsen och sen fick jag en jäkla massa piller och en halsspray. Låg på hotellrummet i en dag och såg "Rainman" 10 ggr, eftersom det var det enda som visades på hotelltvn, sen var jag frisk.

Och nu, 23 år senare, har det alltså kommit en halsspray till Sverige.

Raskt jobbat...

(och nej, jag får inte betalt för att testa den eller skriva om den...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0