Jävla pissdag!

* Somnade typ kl 03.00 eftersom lilleman tyckte att natten var en bra tid att öva på sina Houdinikonster. Bökade och hade sig så att jag, på fullaste allvar, googlade "har det någonsin hänt att en bebis brutit sig ut genom naveln?"...
* Klockan ringde kl 07.00...
* Grymt ont i bäckenet och har ett rörelsemönster som en 100årig, stelopererad gubbe.
* Det är -17 grader.
* Bilen har inte haft värmare i inatt.
* Det var svinkallt att gå ut i bara t-shirt och stövlar för att sätta i motor/kupévärmaren.
* Bilen stod lite för långt ifrån uttaget så jag fick ta till våld för att få i sladden.
* Försäkringskassejäveln har fortfarande inte betalat ut min gravidpenning trots att dom haft alla papper som behövs i 30 dagar samt beslutade för 11 dagar sedan...(tur att man har en karl med lön...)
* Allt är typ slut i kylen och jag skulle behöva åka och handla, men som sagt så startat säkert inte bilen än samt att jag kan fan inte röra mig.
* Kattjäveln har skitit i duschen.
* Kattjävel nr 2 har lagt alla våra strumpor i en fin hög på hallmattan.

Men man får se det positivt.
Jag har iallafall två friska....nä just ja.

Båda barnen är sjuka också.


Jag går och lägger mig igen...

(Kan det bli onsdag nu så M kommer hem???)





Kommentarer
Postat av: Marielle

Du, det är NU om nångång du ska utnyttja dina vänner. Här har du en! :) Hojta till om du behöver nåt.
Kram

Svar: Gulle dig!
Northtwig

2013-03-11 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0