Tack för alla minnen

Idag lades en fin gammal man till sin sista vila.

En man som jag tillbringade mycket tid hos som barn och som var högst delaktig i att jag och min syster fick uppleva helt fantastiska somrar.
Tack för att vi alltid var välkomna.
Tack för att vi alltid fick vara med.
Tack för tunnbrödsmörgåsarna efter arbetet i fjöset.
Tack för att vi fick ha din häst som vår egen.
Tack för killingarna som var bara våra.
Tack för alla härliga sommarlov.
Tack för alla minnen.

Vila i frid, fina fina Olle.


Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Länge sedan jag tittade in här, men nu då du länkade på FB hittade jag hit.
Beklagar er förlust.
Men det finns säkert många fina minnen att leva på.
Kram!

2015-10-23 @ 23:10:26
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0