Påsklov

Ska jobba inatt...och imorgon natt.
Sen blir det påsklov!!!

Grabbarna åker till stugan med mormor och morfar idag efter skolan.

Isse: "-Kommer du tycka att det är skönt att vara utan oss tills på fredag??"

Visst kan man tycka det ;-)
Men givetvis så sa jag ju att jag kommer att sakna dom jättemycket!
För det kommer jag ju....
Fast jag är nog mest avis på att dom får vara i stugan och mysa,
när jag måste jobba...
Får väl mysa med fröken D ;-)

På måndag blir min lilla pojke 8 år (!!!!!)
Vad hände???
Föddes inte han nyss???


Tillägg: OCH ISSE SKA BÖRJA SKOLAN I HÖST!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det märks att vi inte träffas så ofta nu för tiden. Sist jag såg pojken din så kunde han inte gå=S KOM TILLBAKA TILL HEDE, MARIA!!!

2009-04-08 @ 10:17:34
URL: http://langstroem.blogg.se/
Postat av: Maria

Och jag minns dig fortfarande som en liten tjej som brukade komma till mig efter skolan och leka med mina my little pony :-)

Vad fan hände???? :-)

2009-04-08 @ 10:25:03
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tiden går alldeles för fort. Om 3 veckor har jag en 11-åring i huset.....

Ha en bra påsk och gratta Noah på födelsedagen.

// AKB

2009-04-08 @ 11:25:46
Postat av: Inger Gabert

Vi hittar väl på nåt kul i år med? Har vi tur så blir vi allihopa på påskafton (13 pers), Pimpelspö? Badbrallor? Välsmort munläder och sköna personligheter är inte heller helt fel ;-)

2009-04-08 @ 13:22:20
Postat av: Maria

Ja i Särvsjön kan allt hända :-)

2009-04-08 @ 15:09:25
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0