Fan nu går det riktigt riktigt RIKTIGT bra...

Hade lite bråttomt när jag skulle till jobbet igår kväll.
Stressade in på ICA för att köpa lite proviant.
Ut till bilen.
Hoppar in.
Slänger i backen.
Backar.
*brak*
Jaha...det stod en bil där.

3 extraljus som trycktes bakåt av
reservdäcket på Rav:en.
Kändes ju aninges surt kan jag säga.
Dock lättade det lite när det visade sig
att jag kände personen som ägde bilen.
"Laga och skicka räkningen".

Har funderat en hel del i natt och kom fram till
att det är faderns fel.
Joho då.
För han har sagt att han ska ha tillbaka bilen när
jag inte har moderns trygghetslarm till min mobil.
Hade han hämtat bilen igår när larmet kopplades om
så hade det här aldrig hänt.

Så det så.

:-) :-)

(FÖRLÅT ANNA!!!)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha..Bra gjort Maria!:)

Kul med extra utgifter så här till jul.

Själv har jag bilen på verkstad. Så jag lär också få punga med pengar jag med. Om ingen annan är villig att betala..

2010-12-15 @ 20:17:15
Postat av: Northtwig

Ja jag är väl lite som Lotta på Bråkmakargatan...jag kan nästan allt ;-)

2010-12-15 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0