Antecknar...

Har en massa anteckningar lite överallt.
Som hör till boken alltså.
Problemet är att vissa har jag förkortat
och nu har jag ingen aning om vad det ska stå!

T.ex:

"Komuni. v.FB???"
"E jobb E pass Es sb"
"Än Seb till R???"

(Förslag på vad fan det kan vara mottages
OTROLIGT tacksamt)

det kan kanske vara:
"Kommunist vid Förenings Baracken"
"Elektriker jobb Eftersökes passande stockholmsböna"
"Äntligen Skandinaviska Enskilda Banken till...Rotebro?"

Jag har ingen aning...

Sen har jag knåpat ner lite uttryck eller meningar
som jag inte riktigt vet hur/vad jag tänkte ha dom till...

"Det frammanade en hel del bilder, men det
var bara hans kroppsdelar inblandade"
"Det låter som en könssjukdom"
"Din bil har tagit steroider"

Jag måste börja anteckna tydligare....
Från och med imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0