Anträffbar

Jo jag ville bara säga att jag jobbar inatt.
Så om ni vill nå mig finns jag på mobilen.
Eller så kan ni ringa på någon av jobbets 2 telefoner.
Eller på nattpatrullens mobil.

Det går även bra att ringa hem till mig och lämna ett
meddelande.
Eller maila på någon av mina 2 mailadresser.

Facebook finns ju också...skriv ett meddelande
om ni vill nått.

Eller lämna en kommentar här i bloggen.
Eller på Myspace.

Msn funkar också.
Likaså muggtelefon, näverlur
och röksignaler.


ps: eller twitter...:ds


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha ha ha...=)

2010-07-25 @ 21:18:04
Postat av: Marielle

Och Ha en bra dag alla



:-)

2010-07-26 @ 12:00:15
URL: http://www.jackojag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Ja just det! Det glömde jag ju...;-)

2010-07-26 @ 13:46:03
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Sanna L

Fick du inte plats med det där i statusraden på facebook eller?? =p

2010-07-26 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0