Frikort

Jag och M har så kallade "frikort".
Ett "frikort" är en person (helst kändis) som man får
hångla med och den andra parten i ett förhållande kan inte
bli sur.
Typ.

M har Linda Lampenius och Kylie Minogue.
Min teori om varför han valt dom är:
*Linda är finne och M är "patriot"
*Kylie är typ två äpplen hög och ansiktet
hamnar i lagom "höjd"...så att säga.
Det är vad jag tror.

Jag hade i väldigt många år Darren Hayes.
Det sket sig kan man säga, eftersom han
sedan kom ut som homosexuell.
Man vill ju ha en rimlig chans iallafall.

Nu har jag Hugh Jackman, men eftersom
M har 2 så måste jag komma på en till.
Nån rättvisa ska det vara.

Jag tror att det blir Joe.
Jag är fan kär i Joe.
Fast mest i hans röst.
För det var ju det där med åldern...
*host* lika-gammal-som-min-pappa-typ *host*
Men är han inte lite snygg ändå va?
Så där slitet hårdrockigt liksom?

Eller är det bara jag som tycker det?

Det skulle ju i så fall öka chanserna...
När jag tänker efter så får det gärna vara så.





Kommentarer
Postat av: b2

varför kan du inte ta mig eller ska du svika mig !!!!!jag som alltid ställer upp....

2010-05-16 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0