Arbetskläder...

För ett år sedan gick kommunen ut med att
alla anställda skulle få arbetskläder.
Ja jag vet! Man tycker ju att vi redan borde ha haft det!
Men det har vi inte.

Vi fick prova ut byxor, tröjor och västar eller vad det nu var.
Sen kom kommunen på att
"Nä men va fan? Det här kostar ju pengar??"
Vi fick inga kläder.

I år gick dom ut igen med att vi skulle få kläder.
Väldigt skeptiska provade vi ut och lämnade in
beställningar till tjifen.

Och dra mig baklänges på en dyngkärra
nu har fan i mig den feta damen sjungit och
grisarna flyger!
Nu finns tydligen kläderna på arbetsplatsen!!!

Ska bli jävligt spännande att se om vi får behålla dom.



Kommentarer
Postat av: bebilia

bild, eller det hände inte!

2010-10-12 @ 22:58:12
Postat av: Northtwig

Ska se vad jag kan göra :-)

2010-10-13 @ 08:21:49
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Alltryck Uppland

Grattis till arbetskläderna !

2010-11-02 @ 20:55:34
URL: http://www.alltryck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0