En riktig rivstart...

Vaknade i morse av att N hojtade "God morgon!!"
i mitt öra.

Kollar telefonen vad klockan är...

OCH DEN ÄR STENJÄVLA DÖD!!!

Får tag i en annan telefon och ser att klockan är
08.20!!!

N börjar 08.20!!

Flyger upp ur sängen som skiten ur en kanin
och rafsar på mig kläder samtidigt som jag
vrålar som en galning att grabbarna ska skynda sig.

Nu kan man ju undra varför N inte väckte mig tidigare?
För han hade nämligen klätt på sig.
Så det hade han haft tid med.
Svaret jag fick var "vet inte"...

I får också på sig kläder samtidigt som jag
brer mackor med turbofart och lobbar in dom i
munnen på grabbarna.

08.25 var vi vid skolan.

Jag tror att det var grönt ljus i korsningen...



Kommentarer
Postat av: Carita

KANON-bra av er! Hoppas dock ni inte behöver göra nya tidsrekord framöver :-)

2012-02-25 @ 17:21:06
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Northtwig

Nä det får vi verkligen hoppas :-) Undrar vad människorna på Guinness anser om detta?

2012-02-25 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0