Fullt upp...

Tog en välbehövlig sovmorgon i dag allihopa. Klev upp ca 11...Men så blir det när man hamnar framför tv:n... Isse lyckades dessutom göra illa sig på nån liten leksaksmotorcykel. Det blev ett yttepyttelitet sår på ena knät. Inte hjälpte det med stålmannen plåster inte...det skulle va bandage. Så då fick man ta fram sina förbands-talanger.

Började dagen med att åka och lämna tillbaka släpvagnen och lämna lite filmer och alvedon till den sjuka fadern. Sen for vi till vallokalen och röstade...tänker inte tala om på vad :-)
Marknad är det här i helgen också så Noah ville dit och se om han hittade några hårdrocksgrejor. Det blev ett nithalsband och en dödskalle t-shirt. Han och Isse köpte även en varsin t-shirt som det står "min morfar är en jägare" på..hehe...Noah tog också ett varv i en karusell. Isse vägrade i vanlig ordning.

Nu håller vi på och skruvar ihop dom s**ans garderoberna. Vilket måste göras stående...och det gör ju inte saken mindre krångligt....men det blir nog bra tillslut.

Det enda som inte fanns på IKEA igår var byxhängare, som jag fått för mig är superpraktiskt. Satte mig vid datorn för att beställa dom den vägen...Själva hängarna skulle kosta 278:- och frakten 495:-!!!!!!! Så det blev till att ringa söta Cecilia i uppsala istället och hon lovade att fixa dom och skicka hit dom. För inte faan betalar jag nästan 800 kr för några sketna hängare....

Har precis ätit en kalasmiddag. isse fick bestämma idag och då blev det som vanligt pizza i Pizza Pronton. Fast vi gjorde den i ugnen istället...ärligt talat så är den inte så pronto den där OBH Nordica prylen....fast det blir jäkligt goda pizzor i den, om man har tid att vänta.

Nej nu ska jag skruva lite till...eller åtminstonde stå brevid med en skruvmejsel i handen och se upptagen ut samtidigt som jag sneglar på tv:n....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0