Ny kärlek!

Hittade ett nytt( ja för mig då iallafall..) band igår på trig.com...ZanKoma från Californien.
Eller egentligen fick jag en friends-request från dom...anywho...dom va skitbra!
Har dom i mobilen nu..hehe...

Slår just nu ihjäl lite tid innan jag ska iväg på kurs. Läkemedelshantering...har kommunen bestämt att vi ska gå.

När jag vaknade i morse hade jag 2 nya sms i Lilla rosa (telefonen..Fiddlepath..)
Min 3männing var då på väg in till förlossningen :-) Spännande!! Måste även tillägga att det är en punktlig liten bebbe, eftersom det är BF idag :-) Så nu återstår bara väntan...hoppas att allt går bara bra.
Håller mig i närheten av lilla rosa hela tiden...fast det är ju i och för sig inget nytt...hmm...ja e nog mobilberoende ändå...

Blev ingen brorunda igår..La Helmet din jäkla svikare ;-) Du låg säkert på soffan och jäste..hehe...
Nej då, darling...det behövde du nog :-)
Jag satt och tjöta med Mr Cunt Fiddlepath på msn istället...moahahaha...roligt roligt :-)

I dag har jag en lunchdate..hehe...med en riktig hottie..*blink blink*

Nehepp...iväg på kurs...Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Mannen

Hehe... *blink* *blink*

2007-04-25 @ 08:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0