Alla hjärtans dag!

(kan man ha någon annan rubrik idag??)

Jobbade hela natten...trött som sjutton var jag när jag kom till jobbet eftersom det inte blev så mycket sömn under dagen. Åkte dit lite tidigare också för att inte missa damerna i Åre :-)
Natten rullade på rätt bra, hyfsat lugnt.

När jag vaknade idag stod det en stor bukett tulpaner på köksbordet :-) Nån liten tomte som smugit in?? ;-)
Kan vara bra att ge lite hints ibland :-)
Åkte till dagis för att hämta ungarna och höll på att köra på 4 rådjur på kuppen. 
Va väl en jäkla tur att det är dubbdäck på bilen....det var så jag strök rövskägget på den sista...
Möttes av 2 snömonster på dagis :-) Inte så kallt idag så dom var ute och lekte.

Har fixat en massa överaskningar idag till killarna :-) När jag hämtat dom så väntade det en varsin mjukishund i bilen. När vi kom hem så fick dom en varsin presentpåse med geléhjärtan och en blinkande pin som det stod "I love you" på. Senare ska dom få en massa ballonger med hjärtan på (som katterna kan smälla...)Nu ska det lagas lite god mat och sen blir det familjemys hela kvällen :-)

Happy valentine!!

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0