Vi drar till fjällen

men det blir nog inte fest hela kvällen...kanske bara lite...en kall i soffan kan ju sitta fint :-)
Bestämde oss idag att vi ska fara till stugan imorgon eftermiddag. Grabbarna längtar så...jag också för den delen. Har inte varit där sen i somras...Så om vädret håller sig hyfsat bra kan det bli en och annan skotertur :-) Annars får vi väl hålla oss vid kåken och åka bob och madrass.

Var på möte på dagis idag angående Noahs skolstart. Jag var mäkta stolt när vi gick därifrån :-D Enligt fröken så ligger han intellektuellt före dom andra (my boy!!) och är verkligen mogen för att börja skolan. Hon tyckte även att han var väldigt kreativ och hade otrolig fantasi (i´m so proud...)
Han brukar sitta och berätta historier för dom mindre barnen så dom blev aldeles hänförda.
Sen var dom även lite impade på hans datakunskaper (kan han brås på sin far tro???)
Skolan verkar bättre nuförtiden eftersom den är mer individuellt anpassad. Är barnet bra på t.ex läsa så kan dom få hålla på med det tillsammans med klassen över etc. Så var det inte när en annan gick i skolan. Jag lärde mig läsa när jag var 4 (tack vare att syrran helt enkelt tvingade mig till det...vilket jag är glad för idag..) och var i princip den enda i min klass som kunde det. Men tro inte att det uppmuntrades...neeej...då fick man vackert vänta in dom andra....snacka om hämmande...

Fick en ny hårfärg idag också. Klimakterielila...Hehe...inte riktigt då rå...det blev kastanj.
Är skitnöjd!! Är nu bara i valet och kvalet om jag ska spara ut det ännu längre eller klippa av det...lutar mest åt spara ut...kan som vanligt inte bestämma mig.

I morgon kommer girlfriend Boddan!! Vi har alltid så mycket att prata om ;-)

Nu är det nattinatt!

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0