Sickness...

Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning....feber, ont i halsen och det känns som om huvudet ska explodera varenda gång jag reser mig upp....IT SUCKS!!!
Så nu ska jag ligga på soffan och inte göra annat än dricka the och knapra alvedon.....

Hermiones operation gick jättebra. Inga komplikationer än iallafall....
Just ja! Måste bara ringa veterinären och beställa tid för borttagningen av stygnen.....

*pausmusik*

Så där ja....ska dit nästa torsdag...Hermiones födelsedag till och med....kul present :-)
Får väl ta och fixa lite lax till henne efteråt som kompensation.

Nu ska jag kasta mig i soffan och ladda dvdn med någon bra film....

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Halloj!
Mindre roligt att vara sjuk och speciellt på sommaren.
Här är det bra. Barnen har kompis här så nu är det lugna gatan. Ikväll ska jag ut och äta med "mitt" jobb. Ska bli kul.
Hoppas du kryar på dig.
Kram// Anna-Karin

2007-06-13 @ 15:13:50
URL: http://spaces.live.com/bohlin1970/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0