Jag tycker...

...inte om när folk är anonyma på min blogg :-( Jobbigt när man är sjukligt nyfiken :-)

Anywho...ska åka och jobba snart. Hoppas att natten blir lite lugnare än förra...
Imorgon bär det av till stugan..igen :-) Hoppas på fint väder den här gången!
Fadern är redan uppe och hade fått 2 fina fiska idag på närmare kilot.
Sen höll han på att bli av med ena jycken också...Memphis gick igenom isen!
Det var så tunn is runt vaken att farsan inte tog sig fram till honom...men tack och lov så lyckades Memphis ta sig upp själv. Kunde ha gått riktigt illa....

Har fått ett nytt, större,  minneskort till min mobil idag :-) Så nu är min rosa lilla vän proppad med mp3:or :-)
Kan jag lyssna på Dio när jag vill (jipiii) :-D

Nepp, nu ska jag ta och packa väska och åka till jobbet!

Puss i ljumsken!!

*signing off*

Kommentarer
Postat av: Najzboy

Hann du lyssna nått inatt då ? =)

2007-03-23 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0