Semester!

Idag jobbar M sin sista dag, sen har vi äntligen semester tillsammans!

På söndag bär det av till stugan. Men tro inte att det blir sola, bada och möjligtvis en piña colada....
Jag kommer att tillbringa större delen av tiden på höskullen (minus hö...) och måla brädor.....
M kommer att bosätta sig på byggnadsställningen utrustad med hammare och spik.....så kul ska vi ha det :-)
"It´s a ditry job, but someone´s got to do it"

Sen bär det iallafall av mot den kungliga huvudstaden!  Vi stannar nog där i en 3-4 dagar...vi får väl se hur lång tid vi behöver på oss för att hinna se allt.
Jag är fortfarande grymt impad av mig själv som kom på att vi kan bo i lägenheten..*klappar mig själv på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0