En till lista

Dagens telefonlista:

Har du kysst nummer sju? Nope (en kollega..kvinnlig...)
Har du träffat nummer nio i veckan? Japp, vi lunchade idag :-)
Älskar du nummer tio? Lilla svägerskan? Självklart :-)
Är nummer elva en sötnos? Haha! Självklart! (min lunchdejts sambo :-D )
Är nummer femton en bästis? Jajjamen! och världens bästa kollega!
Har nummer sexton gått i samma klass som du? Min man...nej vi gick inte i samma klass.
Brukar du hänga med nummer nitton? Nej, tyvärr. F.d kollega
Är nummer tjugo bra? Mitt hem är jättebra
Gillar du nummer tjugosex? Vem gillar inte "Burrakurra"?? :-)
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Ja det har hon
Hur känner du nummer trettioåtta? Jag är gift med honom
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?Jag är jätteintresserad av mor och far :-)
Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Sen jag föddes...Pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0