Gisslandrama?

Härom veckan fick Kitchen Aiden "sträcka lite på sig"
och baka småkakor.
Efteråt så diskades visp och bunke...så klart.
Vore ju lite ofräscht annars.

Jag kommer in i köket senare på kvällen
och ser M stå och pyssla vid K.A.

Jag (chockad) : -Vad gör du??!!
M: -Hur ska den här vispen sitta??
Han pillar och grejar...
Jag inser till min fasa att han inte har en aning om vad han pysslar med
och tar till min myndigaste röst.

Jag: -Put down the things in your hands!
M: -Va?
Jag: -Step away from the Kitchen Aid and no one will
get hurt!
M: -Jävla knäppis...
Jag: -Jag vet :-)

Det är bara så.
Ingen, och då menar jag INGEN, som inte har
fått godkännande och 2 veckors utbildning rör
min Kitchen Aid! INGEN!!
(förutom Lill-Maria, hon får klappa den när hon vill :-) )



My preeeeeescioussssss...
(tänk er Gollum)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, tack! Så snäll du är! :D

2010-02-10 @ 10:41:47
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hahaha....trodde inte att min bror va kapabel till att baka överhuvudtaget...=)

2010-02-10 @ 12:13:42
Postat av: Northtwig

Tror du verkligen att det var han som bakade??? ;-)

2010-02-10 @ 12:15:33
Postat av: Sanna L

Jag tror att han ville smygtesta...för han kan ju inte erkänna om det är nå´t han inte kan ju...=)

2010-02-10 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0