Kyrkobesök

Ja jag vet!
Jag är också chockad!

Men minibananen J skulle sjunga
med barnkören och då får man lov att ställa upp.
Även om vissa inte delar den uppfattningen...

Iallafall så var jag lite nojjig över att jag skulle fatta
eld när jag gick in genom kyrkporten.
För jag är övertygad om att när den dagen kommer, får
jag ta hissen till källarvåningen...
Det gick bra. Lite varmt om öronen bara.

Det finns nog väldigt få saker som är
så tråkiga som gudstjänster.
Om man nu bortser från barnkörens skönsång.
Det var riktigt bra!
Jag och minibananen V underhöll varandra.

V: -Jag ska prata med min kompis.
Jag: -Sccchhh... annars kommer prästen och tar
dig i örat.
V: -Nähä?
J: -Joho!
V: -.......

V: *bla bla bla*
J: -Sccchhh...annars kommer Jesus...
V: -Nähä?
J: -Joho!
V: -Mäh! Han är ju bara på låtsas...
J: -Nähä! Han sitter ju på väggen där framme.
V: -Det är ju bara en bild.
J: -Ser du den där som dom har spikat upp på korset?
V: -Jaa..?
J: -Han pratade i kyrkan... se hur det gick.
V: -!!!!!!!

Sen fotades det lite också...




Det här kan man tolka
som porrigt om man
har tråkigt...


B2 tog med lite
dryck...



För övrigt tycker jag att det är alldeles för lite hårdrock
i kyrkan.
Ska det vara så svårt att slänga ut den där trumpetaren och
skicka in lite baskaggar och elgitarrer istället??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0