Angående Kitchen Aid...

Surfade in på Bagaren och Kocken...

Hittade den här och skrek rakt ut!


(bild från Bagaren och Kocken)

M: -Du får välja mellan den där och mig...
Jag: -Om jag var du skulle jag inte komma med sådana ultimatum.
M: -Varför inte då?
Jag: -Det finns risk att du förlorar.

:-) :-)

Sen hittade jag en brödrost av samma tillverkare...

Jag: -Kitchen Aid brödrost!!!
M: -Men vad är det EGENTLIGEN för skillnad på en sån och en
från ÖoB??
Jag: -DET ÄR EN KITCHEN AID!!!!
M: -Brödrost som brödrost...
Jag: -DET ÄR EN KITCHEN AID!!!!!

Undrar hur många prylar från KA en man på 34 år är värd?
Borde ju iallafall få brödrosten (för 4 skivor) och en mixer....minst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0