Nervös?

Fadern ringde igår och var lite nervös över att jag
skrivit något om honom i bloggen.

Det hade kommit fram en kvinna till honom och frågat
om han var min pappa.
Hon sa att hon läste min blogg och att jag skrev roliga saker om
honom i den.
Men han "verkade ju snäll och trevlig" :-)

Så kan vi inte göra så här.
När ni ser fadern så gå fram och säg något om att
jag skrivit ett inlägg om honom som var så tokigt.
Lägg gärna till "och den där bilden...den skulle jag aldrig
tillåtit att den lades upp på en blogg".

Ok?

:-) :-)

Kommentarer
Postat av: Mitt Ego

Hahaha, ja han har mycket att oroa sig för eftersom det finns en del tokigheter att välja mellan..

2011-04-27 @ 12:02:07
Postat av: Marielle

"Kvinna"?? Sa han inte ung, snygg tjej? ;-)



Jag ska lägga fram ärendet på mer skärmmande sätt nästa gång jag träffar på´n. Lovar!

2011-04-27 @ 12:26:02
Postat av: Veronica Eriksson

Hahaha. Stackars PG ;)

2011-04-27 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0