Dag 23 - Då hämnades jag

Jag är en ganska hämndlysten person.
Tyvärr kanske man ska säga?

Nu är det väl inte riktigt så illa att bara någon säger något
dumt till mig så spränger jag deras hus...
Men en liten fin pik kan jag nog kosta på mig t.ex.

En gång har jag dock hämnats rejält...typ.
För en massa år sedan läste jag på hotell och restaurangprogrammet.
Varje läsår hade vi 6 veckors praktik och andra året
placerades jag och kompisen P på Baggården i Messlingen.
En kväll förpassades jag till baren i källaren.
Fullt med fulla människor...
Speciellt en karl var riktigt packad och satt och hängde vid bardisken.
Hela tiden kom han med sexuella anspelningar och betedde sig rent ut sagt
VIDRIGT! Så fort jag gick förbi för att servera andra gäster så
for hans hand ut och nöp till eller klappade i rumpan.
Varenda gång sa jag ifrån och uppmanade honom att sluta annars
skulle han få lämna stället.
Jag var vid tidpunkten 17 år...så dom svar jag fick var
"Nu ska du inte vara sån lilla gumman"
(som om jag skulle vara tacksam för att nån tafsade eller???)
Han slängde även ur sig något om att jag faktiskt hade ett
SERVICEYRKE!!!
Så att bli utsatt för detta hörde väl tydligen till jobbet då...
Efter några timmar med denna behandling hade jag tröttnat rejält.
I samma stund beställer karljäveln en hamburgertallrik...
Japp.
Han serverades en så kallad "nysare"....

En nysare= ett rejält "ATTJOOO!!" över tallriken.
(ni ska bara veta vad vanligt det är...så uppför er på krogen!!)
Nu visste ju inte han om det...
Men det gjorde jag.
Och det kändes JÄVLIGT bra!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sånna där hämndauktioner går hem ;) Rätt åt´n

2011-03-29 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0