Har jag börjat tackla av??

Telefonsamtal med fadern igår.

F: -Skulle du till Östersund på Lördag?
J: -Jaa...
F: -Ok, du skulle handla nått åt morsan va?
Ska du ha tankkortet och så då eller?
J: -Nää, jag lägger väl ut då om jag hittar det hon ska ha.
F: -Aja, ok.

Ungefär 2 sekunder efter att jag avslutat samtalet slår det mig...
Sa han : Ska du ha tankkortet???
Och viktigast av allt....SA JAG NEJ!!!????

Jag rinde upp...

J: -Frågade du om jag skulle ha tankkortet???
F: -Nänänänänänänänänänänänänänänänänänä
nänänänänänänänNÄÄnänänänänänänänänänänä
nänejdetgjordejagintenähärå...
J: -För eftersom jag sa nej...börjar ju undra om jag har tacklat av.
Men visst frågade du det?
F: -Nänänänänänänänänänänähärå...det skulle jag ALDRIG fråga...


Fast jag tror nog fan han gjorde det serru...

Jävla skit också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0