Besiktning av "Räkan"

Kl 8.50 var det dags att besiktiga "Räkan".
Höll tummarna för att den skulle gå igenom...
Inte för att det är något uppenbart fel på den,
men för säkerhets skull.
Det började bra med höga pluspoäng för
de rosa mattorna och blomkrukan på instrumentpanelen.
Det kändes som om det fnissades lite åt
växelspaken och handbromsen...

Sen vet jag inte om jag ska bli förnärmad eller
smickrad åt att man ropar dit kollegor
och andra kunder så att dom också får beskåda
inredningen...jag tror jag väljer det senare :-)
Mattorna "gick inte av för hackor" tydligen!

"Räkan" blev iallafall godkänd!
Yay!

Fast någon sa nått om att
"den behöver åka på spa snart"...

Alltså....
Finns det bil-spa?


*googlar*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0