Nej betyder nej

Något liknande det som skrivs nedan har cirkulerat på facebook.
Men det är ett så pass viktigt ämne att det ska upprepas om och om igen...
 
 
Jag läser i tidningar och ser på nyheterna på tv.
Alldeles för ofta hör man om män som förgripit sig på kvinnor
men frias i rätten.
Ursäkterna är många...
 
Hon visade inte att hon inte ville.
Hon sa inte ifrån tillräckligt många gånger.
Hon var lättklädd.
Hon var ju känd för att ligga med vem som helst.
Ibland säger man en sak och menar en annan.
Det ligger i mäns natur.
Mannen/männen blev frestade.
Dom kunde inte kontrollera sig.
 
Jag blir spysjuk.
 
Det här är Dexter och Dallas
 
Dom gillar mat.
Jag skulle till och med våga säga att dom ÄLSKAR mat.
Det ligger i deras natur att äta.
Att kasta sig över det som hamnar framför dom.
Vanligtvis får dom hundfoder.
Dag ut och dag in.
Idag fick dom rester.
Hamburgare och pommes.
Snacka om frestande!
Vet ni varför dom inte kastar sig över tallrikarna med godsaker?
 
För att jag sa NEJ.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kusin eva

Maria det är det bästa jag läst! Lägg upp det på fejjan så jag kan dela!!!! Så jävla bra!!!!!!

2014-01-25 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0