It´s me again

Fick just ett telefonsamtal från fadern som undrade om jag kunde passa Memphis torsdag till fredag. GIVETVIS!! Han e ju så go den lilla vovven :-) Fast undrar om katterna tycker det samma?? Dom är ju i och för sig ute i rastgården hela dagarna och på kvällen kan dom vara på övervåningen så det går nog bra.
Memphis är lite för liten än för att följa med på fågeljakt, bara 4 månader.

Jobbar inatt. Fast inatt jobbar Maria inne på senioren också och då brukar hon komma över och hälsa på. Blir lite roligare då :-) Måste leta fram lite bra filmer som jag kan kolla på också...har inga nya bara...får kanske ta och inhandla någon...

Nu ska jag ta och fylla dom nya garderoberna. Sen måste jag åka och handla, förbereda middagen, och ta reda på tvätt.
Snacka om att det går fort att få undan tvätten nu! Körde 6 maskiner igår och det var bara  1 torkställning som behövde användas, resten tumlades. Börjar faktiskt se botten i tvättkorgen nu....har inte skett sedan våren 2001.....

Nej nu är det bäst att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0