Jag blir så trött...

...vilket för övrigt är mitt favorituttryck...
WHY! OH MY GOD WHY!!! Måste jag alltid hamna bakom vägsniglar??? Det slår aldrig fel...alltid nån gubbe med keps i nån rostig gammal Saab från efterkrigstiden som ska ligga och fes-köra framför mig...
Sen ska dom gärna börja blinka flera km INNAN dom ska svänga...
"-Jaha, 2 mil kvar till korsningen, på med blinkersen. Ingen ska kunna komma och säga att jag blinkar för sent"
Fast att det upprör mig kan ju i och för sig bero på att jag alltid är ute i sista minuten...tror jag...fast oftast har jag gott om tid...men stressar ändå....hatar att komma för sent...Logiskt va??

är så uttråkad just nu....det är hur lugnt som helst här på jobbet...vilket är positivt...men tråkigt. Fast å andra sidan, om det är körigt så är man irriterad för det...aldrig nöjd :-)

På lördag bär det iallafall av till IKEA !!! Jag är så lycklig :-) Det är endast där som shop-a-holicen i mig får träda fram!!


Bara 7 timmar kvar tills man får krypa i säng.....*suck* Hungrig är jag också...."a kingdom for a burger!!!" blev otroligt sugen på det just nu....men jag får väl nöja mig med mackor och youghurt.....

by the way..nån hade lämnat ett wierd meddelande på mitt mobilsvar idag....pianomusik...ingen som pratar eller så...myyysko....Varför lägger man inte på direkt om man inte tänkt prata in nått? Jag som är så nyfis blir ju galen (MER galen kanske det heter...) av sånt :-) Sen var det ett anonymt nr också så det gick inte att googla....GAAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0