Jag har gjort det!!

jojomen...jag har blivit med blogg :-D Fuuunny.....

För tillfället är jag hemma....jobbar imorgon natt. Men jag brukar försöka hålla mig uppe rätt så sent natten innan så att jag kan sova på dan imorgon....eller idag.....

På lördag bär det av till sundsvall ooooch.....*trummor* IIIIIIIKEEEEEEAAAAA!!!!
Det ska köpas graderober! Eller GARDEROBER....fick en släng av mitt vanliga hjärnsläpp där...gaahh...

Jag dyrkar Ikea :-) Tror att jag ska starta en egen liten religion för oss Ikea-anhängare....kan vi resa på korståg och banka vett i alla som handlar på övriga möbelkedjor....och varje år kan vi vallfärda till kungens kurva och tillbe den store guden Ingvar kamprad...hmm....sen kan man ju ha bibelstudier där man analyserar Ikea-katalogen och dricker te ur tekoppen "tjorven".....eller nått...hmm...kan ju bli nått....eller....nää....

Ok, dags att ta medicinen ;-) och gå och lägga sig......

Kraaaaam på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0