Sjuklingar

Kidsen är sjuka...förkylda....vilket inte passade så bra idag med tanke på att jag hade matdag på dagis. Men efter mycket om och men så löste det sig.
Ska passa på att röja lite här hemma mellan film-bytena.

Dom ringde från vårat nya dagis idag och ville att vi skulle komma och fota med dom imorgon. Vi har ju redan tagit kort men vi kan ju vara med på gruppfotot. Hoppas att killarna är friska imorgon bara. Kan vi ju passa på att snoka runt lite också.

Igår sa Isse att han ville ha en hund (jippi!!) för han tyckte att det var så roligt att ha Memphis. Så nu skulle han fråga morfar om han kunde få Memphis :-) Det tror jag inte att han går med på, men vi får garanterat låna honom fler gånger. Själv skulle jag gärna skaffa en hund på en gång, om bara tiden räckte till. Det får bli en Münsterländer (saknar min Lina) när killarna blivit lite större.

Nej nu är det dags att städa lite...boring....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0