Working.....

jepp...jobbar i natt.....tråååkigt.....vi har diverse städ också....
Börjar smått fundera på om det här är det jag verkligen ska hålla på med? Jobbet då rå....
Skulle vara kul att prova nått annat....men vad?
Författare? men det skulle ju vara meningslöst....kan t.ex aldrig få nobelpriset i litteratur eftersom mitt namn faktiskt går att uttala....
Reklamfilms-kritiker...det vore nått det...fast det frilansar jag som redan :-) älskar att kritisera reklam...*myser*
Ta bara den där bilreklamen med en kille i cab som stannar brevid en minibuss vid ett rödljus....Ungarna snor hans hund och föräldrarna verkar tycka att det är helt ok..."-Ah, bra ungar! Äntligen en vovve. Nu ska vi bara åka förbi ett dagis och sno en lillebror så är familjen komplett"

man blir ju trött.....

Sen all j**la reklam om bindor.....Har ni någonsin sett en kvinna hoppa omkring och bara "-Tjohoo! jag har mens och jag är öööööverlycklig för det! Och är man ute och går med en man som ser ut som en grekisk gud så tänker man nog minst av allt på om bindan skaver....Det man tänker på är hur fort man kan komma inomhus så att man kan slita av honom kläderna....
Jag skulle vilja göra en reklamfilm för bindor....Det skulle vara en riktig j**la menshäxa till  kvinna med bristningar och celluliter som trycker ner ett paket libress i halsen på sin man samtidigt som hon skriker:
-PMS??!! Här ska du få se på PMS ditt förbannade as!!!!

ha...det vore kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0