JAAAA!!!

Tomas-Mysteriet är löst! Ville bara säga det :-)
Hade 2 kandidater...frågade publiken...men dom visste inte...ringde en vän...som inte heller kunde svaret...så då var det bara 50-50 kvar...och det blev rätt! *tjohoo* Vart är min miljon????

Jaha...vad har man gjort mer idag då?
Gått brorundan med La Helmet....tjöta och skvallra som vanligt....hihi....

Nu ska jag vara Nicke Nyfiken på msn...återkommer...

*pausmusik* lalalaaaaalalalalalalaaaaaaaaa......

Nu så :-) Återstår att se hur det blir framöver..hihihi....

Anywho....tappade fantasin där för ett ögonblick.....HJÄLP!!

Bara 2 dagar kvar nu innan vi åker till stugan...ska bli så jäkla skönt att komma iväg. Sen hoppas vi ju att familjen Amundsson-Nilsson ska utökas under påsken :-) Vänta med spänning!!
Det blir ett sjuhelsikes påskägg det :-)

Neej...fasen vilken taskig fantasi jag har nu....Spenderade min dagliga dos på Herr Mystisk :-)

Ger upp...

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0