Pynteri...

Ja det var ju inte en dag för tidigt....Har satt upp påskris och lagt på påskdukar....
Men inte fan hinner man se nått av det eftersom vi åker till stugan imorgon :-)

Hoppas bara att det är nån snö kvar..för jag ska då ta mig sjutton åka skoter!!
Nu brukar ju snöbrist inte hindra oss att åka...Tog en tur runt på täckten en midsommar en gång...hehe

Efter våra utflykter har vi den traditionella "After skoter" på punchverandan.
Bara ett svepskäl för att få dricka öl och blanda drinkar ;-)

ikväll blir det aioli och räkor hos La Helmet. Har myyyycket att snacka om ;-)
Trodde att jag skulle åka på rå-däng idag men så blev det inte..hehe...fastän jag blandar mig i
lite väl mycket ibland...Men så är det när man är född nyfiken...

Sitter just nu och hoppas på att M ska få chefsjobbet som han sökt på Dollar.
För då kan ju jag uttnyttja hans personalrabatt..hehe...skulle kunna shoppa för ett mindre
lands totala BNP om jag bara fick chansen..."I can do it Captain! Just let me tryyyy!!!"

nehepp.....dags för medicin kanske??

Puss och kram och nyp i röven :-)

ps: Tomas, du är en hysteriskt rolig kille :-) Skriva gemensam blogg??? hehe...:ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0