Undrar vad det ska bli för skit idag då?

Ja det kan man verkligen fråga sig....har inte ett jota inplanerat. Förutom att jag har planerat att jaga på killarna tills dom har städat övervåningen....

Jo, faan...jag har EN sak inplanerad idag...Skvallerrunda med La Helmet :-) Får se vilket ämne vi betar av idag ;-)

*pausmusik*

Satte på te-bryggaren. Eller jag STARTADE den..."satte på"...hur fan skulle det gå till....hmm...

Lyckades få över lite låtar till Lilla Rosa igår kväll..SMOKIE!!!!! (I´m so happy!!) Och det verkar som om den lilla moraltants-mobilen accepterar dom...inga borttagna låtar eller ommöbleringar i spellistan än så länge...
Den där jäkla telefonen lever sitt eget liv....

OO! kom på att jag har fler låtar att dra över!! Men va faan använder jag för språk idag då??..."sätta på"..."dra över"...hmmm

*hämtar te*

Så där ja...................har inget att skriva nu...........................

**************************************************************************************************************************

Kungen ststus...men det va då själva..: No comments...

Te-ststau...*suck* status: Ingen aning....nått varmt som var i bryggaren...

Jobbstatsu *gaaahh* : Ny yrkeskarriär! Har funderat på att bli moral-kärring...ska kolla om ABF håller några kurser i ämnet...

Mentalstatus(jaaaaaa!!!) : jaa...vad ska man säga....ingen förändring...eller förbättring...still wierd :-)

Lilla rosa statsu (ä fan nu ger jag upp..) : Spelar....SMOKIE!!


Nehepp...ska försöka få nått gjort...
Puss i naveln! *ryser*

Kommentarer
Postat av: Mannen

Hehe :)

2007-04-23 @ 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0