Va faan??

Fattar inte hur jag kunde missa att bilen faktiskt stod på uppfarten idag...är man något disträ då eller??
Trodde att M hade den...men inte då....Jag har gått förbi den...och missat den helt...Hur faan kan man missa en hel bil???? Gammal och glömsk???

Anywho...blev nya jogging(moahahaha)skor idag iallafall...så nu är man 500 fattigare...
Men men..jag ska dränka mina sorger nu...i rödvin...ska till La Helmet och grilla...
*tjohoo*
FÖRHOPPNINGSVIS är jag full och go när jag återkommer ;-)

*korka upp*


Kommentarer
Postat av: Mannen

Hehe :)

2007-04-27 @ 16:55:03
Postat av: Mr C...

Buäääääää va livet är orättvist
å då menar jag inte dom nya dojjorna


du gick väl och tittade på dom nya dojjorna så du missade bilen...........

2007-04-27 @ 18:53:37
Postat av: Kicki

Blev du nå fuller då?

2007-04-27 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0