Dagens irritationsobjekt...

Jag stör mig på Lois Lane i "Stålmannen"....å nått så grönjävligt....
Hon måste vara den mest korkade människan i hela filmhistorien....Trots det faktum att hon ska föreställa någon sorts prisbelönt journalist....Jag ska förklara:

Exakt HUR smart är man om man inte ens kan känna igen en människa för att han tar på sig ett par glasögon??? Ingenting mer..inget löskägg....fusknäsa...hatt i storlek med Mexico...inget sånt....Bara ett par glasögon....
Vi snackar inte ens om ett par sjyssta solbrillor á la Greta Garbo...bara vanliga glasögon....

Jag tror att Lois Lane inte har nån böneutropare i sin minaret...if you know what I mean....
Skulle vilja krypa in i hennes hjärna för att se hur hon resonerar...

"A, men hallå va...Clark har ju brillor och typ astöntiga kläder...Å han, eh, vahettere, typ Stålmannen..han e ju ba sååå coool! Han har ju fillilinkerna utanpå sin supersjyssta spandexpyjamas...Dom e ju typ ganska lika....men dom kanske  e typ....tolvmänningar eller nått..."

Jag kan inte se dom filmerna utan att vilja slita ut håret med rötterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0