Reklam...

Jag stör mig ofta på reklamfilmer....dom är ofta så korkade...
Ta bara den där kaffereklamen som gick förr...

"Byggjobbarna kommer kl 6 imorgon..." "NÄ MEN GUUUD VAD KUUL!!

Det är dumt....
Fast man blir ändå lite sugen på att prova det där kaffet...för jag tror att det innehåller mer än bara kaffe...så jag antar att reklamen har uppfyllt sitt syfte...

Sen blir jag lite äcklad över när jag tänker på hur snuskigt det alltid är hos människorna i rengöringsmedelsreklamen....Har verkligen folk så skitit hemma?? I så fall räcker det nog inte med Mr Muscle...det behövs Mrs Nuclearbomb.....

Jag blir så full i skratt när jag ser på reklamen om "Magic Bullet", den där lilla mixern...
Paret som demonstrerar den är på gränsen till maniska! Och deras "vänner" runt omkring kunde inte vara mer imponerade...dom "ooooar" och "aaaaahar" med uppspärrade ögon och gapande munnar som om dom just sett Eiffeltornet göra en baklänges volt med skruv över triumfbågen....
och sen "det tar bara TREEE sekunder att göra den här guacamolen....
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.......
tvåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå...........
treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....BARA TRE SEKUNDER!! "
Dom lever tydligen i en helt annan dimension än vad vi gör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0