Kaaaallt....

Jaha, så var det lucia då. I och jag for till dagis i morse för luciafirande. N är förkyld så han var hemma med M, som kompade en timme...
Det var -22 grader....och luciatåget var utomhus.....need I say more??? Tur att det inte höll på så länge....
Sen susade vi hemåt och drack oboy och gjorde eld i braskaminen :-)

N har världens förkylning...och en så hes röst att Rod Stewart skulle bli avundsjuk.....

Lyckades (till I:s förtjusning) göra pepparkakskola idag. Dom sålde det på Ica för 2 år sedan och sen har det inte gått att få tag på...och det är verkligen I:s favorit..). Ja vi fick ju i och för sig tag i det på "Jam Jam" vid Globen...men det var ju inte många...Men nu hittade jag ett recept på nätet så jag testade. Och det blev riktigt gott!
Sämre blev det med bananfudgen som jag gjorde...den blev för lös...fick nån slime-liknande konsistens...
Bjöd fadern på en och han simulerade en kräkattack...Fast det kan ju förståss bero på att vi saknar någon sorts gen i min familj som gör att vi beter oss så...eller nått :-)

Nu blir det godnatt. Över å ut och puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0