Billig katt...

Just nu är Hedwig till salu...en femma och en fimp och hon e såld!
Kom ut i tvättstugan i morse och då hade hon rivit ner en av Isses tröjor och pissat på den....+ på mattan...
Så hon är relativt billig just nu..*grr*

Har just tittat på "Bilar" med grabbarna. Och nu sitter dom och tittar på den en gång till...så då passar jag på att blogga lite :-D

Ska snart på dagis och prata med fröknarna om Noahs skolstart. Min lilla pojke ska börja skolan i höst
:-( *snyft* Har han redan blivit så stor????? Och mer intressant: Hur gammal e JAG egentligen?????
(Hmm...*räknar*.....) AAAAAAAAAAHHHHHH!!! Jag blir TRETTIO i oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
:-D Fast det är rätt så bra om man tänker efter...kan man ju skylla alla dumma saker man gör på trettioårskrisen....hmm...kan man ju utnyttja...

Nepp nu ska jag fixa tvätten...återkommer...
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag skyller ALLT på krisen...Fast...jag tror även den är på äkta...hm...
jobbigt iaf...

Kram på dig

2007-02-22 @ 12:57:49
URL: http://kicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0