Bored out of my mind!!

Är duktigt uttråkad just nu....kryper i kroppen....*gaaah*
Så vad göra? Bloggar och lyssnar på Def Leppard "Adrenalize"...blir lite nostalgisk :-)
Lätt en av mina favvoplattor...lovley :-)

Oki... då var den slut.....hmm...vad ska man välja...."so many men, so little time"...fast plattor då...eller nått...
Alla dessa val!!! Nepp...får bli Dio...the best of...och seeeen...sacred heart....volym uuupp....blåsa ur skallen lite. Har alldeles för mycket där i just nu..(jo nog är det så alltid. Otroligt men sant)


Inser att jag är fan kär i den här låten..Wierd? ja...men så är jag född 08:a också...;-)

Åååååhhhhh....i´m sooooooo booooored......
Om man skulle ta och tömma några starka, kedjeröka och hångla upp nån....nää..inte det....

Jo visst i fan...ska provjobba på en annan enhet i mars. Blev erbjuden det för en vecka sen.
Vilket innebär att jag kommer att få jobba med girlfriend M. Ska bli kul!! Det kan behövas en super-uska där..hehe....Det blir lite mer varierade arbetsuppgifter. Får ut och brumma leasingbil mitt i natten...kan ju va kul..Sen blir det troligtvis lite mer usk-jobb också. Är ju alltid kul med lite omläggningar och provtagningar..(nej jag är inte sadist...eller kanske lite då..) Så nu har jag bara....5 nätter till på vingen.
Spännande...


Ha! hittade Wig wam "in my dreams" på  You tube....det är så jäkla kul för gitarristen är grymt lik syrrans man :-) Vill bara tillägga att: Nej, det är inte sexigt med en karl i silvertrikåer och parentespung...

Nä nu ska jag gå och ha tråkigt nån annanstans...

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0