God evening...

så var man här igen :-) Har varit riktigt flitig med bloggen på sistone...
Börjar bli ett vanligt kvällsnöje det här. Blogga och lyssna på Dio :-) Måste fixa lite mp3:or till mobilen också...så man kan lyssna lite när andan faller på.

Vi var iallafall på Pizzeria Knuten med Maria, Reine, Morgan och ungarna.
Isse åt som vanligt yttepytte så det fick bli en "doggybag" till hans pizza. Efter maten blev ungarna bjudna på klubbor av Hassan (ägaren). Lite kul faktiskt, borde fler restauranger ta efter.

Yeah well...det ser ut som om tvättstugan blir klar ikväll! Bara bänkskivan som ska sättas upp, sen blir det äntligen lite ordning där. Nu är det bara resten av kåken kvar :-) Nej, men nästa projekt är att få hit Pappa Målare och tapetsera om köket. Skulle vilja byta ut skåpluckorna också men det blir för dyrt. Det får nog bli slipning och lite färg på dom. Som det är nu så är det blå väggar och mörkbruna luckor. Jag vill ha vita väggar och mörk eller mellangrå luckor med långa smala handtag i borstad stål.
Jaja...det blir väl ordning här förr eller senare.
Blir nog VIP-kund på IKEA innan jag är nöjd med mitt hus :-)

I morgon blir det till att ta det lugnt. Går på igen kl 21 på kvällen. Sen är det jobb hela natten till tisdag, natten till onsdag...sen ledig till fredagkväll då man går på helgskiftet tills på måndag morgon.
Fast sen är man ju ledig i 9 dagar så det känns inte så tungt. Den 28 februari börjar jag i grannkåken :-)
Börjar faktiskt se fram emot det.  Fast jag till en början kände "Nej nej nej!! Aldrig i h**vete!!" Men nu känns det bara roligt även om det är lite nervöst..Stor byggnad att lära sig hitta i + att vi har Sveg, Älvros och Ytterberg. Jag som har så dåligt lokalsinne!!! Tur att man har mobil med sig..måste se till att lägga in numret till vaktbolaget om jag åker vilse och måste bli räddad :-)
åh..vilken flickdröm....att bli räddad av en man i uniform :-) Kan ju va spännande....

Tjötade med Boddan på MSN hela kvällen igår. Det är så skönt att prata med dig, gumman!  Sen var det ju kul att jag kunde roa dig lite *blink blink* Se bara till att skaffa RIKTIGT bredband och inte 2 burkar med ett snöre :-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0