Jag tror...

att min dator lyfter snart...låter som ett jas-plan just nu....
Sen tror jag att jag borde gå och lägga mig...klockan är...00.26...

Tack rara söta Bebilia för att du redde ut te-påse mysteriet åt mig...du har alldeles säkert rätt i att
löste i påse är ju sånt löste man kan köpa som löste.. medans vanliga påste är ju söndermalet och galet. det är skillnaden. Stort i löste, litet i påste. :)

Spelas i lurarna just nu :The Police - Greatest hits.

Vad göra imorgon? (eller idag då rå...) Städa och packa upp väskorna sen vi var i stugan...borde gjort det idag men jag kom på så bra ursäkter för att slippa :-)
Grabbarna är på dagis hela dagen så då går det mycket fortare att fli undan...

Godnatt och sov så gott. Dröm om mig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0