Sååå trött...

Blev inte så mycket sömn igår efter jobbarnatten...och sen hade jag en natt till att se fram emot...nooot...
Fast hur trött man än är när man ska åka och jobba så piggnar man till när man väl kommer dit.
Kan ju även bero på att jag hinkade i mig en balja kaffe när jag kom på jobbet...
(varför skriver man "man" när man menar jag?....eller varför skriver JAG "man" när man menar jag..blev det rätt nu tro??...nee....va faan....glöm det )
Anywho...natten rullade på rätt så bra...Lyckades även fixa segern i "Mother of the year awards"..eller nått sånt...fin överraskning till grabbarna :-) Tack  X för bilden! Dom blev superglada!

Nu blir det till att drösa i säng...innan jag somnar med pannan mot tangentbordet...

Råks!!

ps: byter mailadress...orkar inte maila alla så antingen så ser ni det här eller så...gör ni det inte...och då kommer inte era mail fram...eller nått...anywho...nås på [email protected] så länge...:ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0