Tutt-titt...

Jo, det är precis som det låter....har varit och kollat in morsans.
Nu är det inget som jag normalt brukar göra...hon har nämligen förminskat dom och jag var bara tvungen att åka och kolla hur det blev :-)
Funderar på att göra det själv (ja givetvis ska en kirurg göra det...men ni hajar....) men har inte riktigt bestämt mig än. Grejen är att jag var med på just en sådan operation när jag gick usk-utbildningen och det var inte så mysigt....trodde att det skulle vara lite laser och lite snipp snipp och sen var det klart...kunde inte ha mer fel....det var rena slakteriet där inne på op.......*ryyys*
Måste bara komma över det så ska det nog karvas lite här också :-)

Sen hade vi glömt bort Dallas födelsedag också! Fick skäll av morsan eftersom jag ALDRIG glömmer deras födelsedagar, så alla litar på att jag ska påminna dom.
ja, vi är lite( lite och lite förresten..) udda i vår familj men vi firar våra djurs födelsedagar...Så Dallas fick en påse hundgodis av oss...Han tackade genom att dreggla ner halva mig...

Spelas i hörlurarna just nu: Def Leppard "Have you ever needed someone so bad"

Försöker fördriva tiden fram till 20.00 då det är melodifestivalen.
Boddan, för faan logga in på MSN!!!! Jag försöker uppfylla mitt nyårslöfte!!! :-)

Spelas just nu: Dio "Night people" Blir deprimerad av att lyssna på "Have you ever.."

Försöker komma på något att göra imorgon....Om det inte är för kallt kanske man ska ta med ungarna ut och åka bob. Isse har inte fått inviga sin som han fick i julklapp än. Kan bli kul :-)

Pyss och kram och nyp i rumpan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0