"I´ll kill the cat!"

Rubriken syftar på betjänten i "Grevinnan och betjänten"...och anledningen till det kommer nu!

Härom dan höll jag och lillbusen på och letade efter något i hans lådor under sängen. Plötsligt höll han upp en leksakssköld och sa: -Det är nått kladd på den här!
När jag vände mig om ser jag hur han spottar...Jag frågade: -Stoppade du det i munnen???
Lb: -Nääää....*spott*
J: Stoppade du det i munnen???
Lb:- Nääää...*spott* *fräs*
J:- STOPPADE DU DET I MUNNEN???!!!
Lb: Jaaaa.....*börjar gråta*
Lb: -Det är KATTPISS!!!!!

Insåg då att någon av katterna (Läs: Hedwig) hade pinkat i lådan och det hade transformerat sig till någon sorts geléig massa...som Lillbusen av nån anledning kände sig manad att smaka på....
In i badrummet och sköljde munnen med vatten och stark tandkräm. Allt medans jag försökte hålla mig från att tok-skratta....
Kom sedan på att "det kan nog inte vara bra att få i sig katt urin..." så jag ringde Giftinformationen....

J: -Eeh..ja hej. Jag har en fråga som jag kan garantera att du aldrig fått förut...
Kille i luren: -Jaha...
J: -Är det farligt för barn att få i sig katt urin??
K: *fniss* -Nja...inte så farligt kanske...det är väl mest att det smakar illa...antar jag *fniss*
J: -Ok..va bra...Erkänn att du aldrig fått den frågan förut..haha
K: *skratt* Nää..det var faktiskt första gången...Men fick han i sig bara nån droppe eller en hel klunk??
*förtäckt asgarv*
J: *skrattandes så tårarna rinner* Bara lite på fingret.
K: -Då är det nog ingen fara *fniss*

Jag kan ju bara gissa vad dom pratade om på fikarasten sen....
Stackars Lillbusen...inte lätt att vara Nicke Nyfiken...

Nu ska jag sova eftersom jag jobbat hela natten....

"Happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday dear daddy, happy birthday to youuuuuuuu"

Hmmm...var det inte nån mer som fyllde år....???.....jo, just ja..

"Happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday dear United States of America, happy birthday to youuuuuuuu"

Over and out och puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahahaha. Lite skit (eller piss i det här fallet) sägs rensa magen.
Stackars liten!
Hälsa.
Kram// Anna-Karin

2007-07-04 @ 11:37:50
URL: http://spaces.live.com/bohlin1970/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0