Bebis!!

OOO....nu var det säkert en och annan som hajjade til :-)
Nej...vi ska inte ha fler barn....tror jag iallafall :-)
Hörde inget av dom med kattungen i Hudik så nu har vi hittat en på lite närmare håll....i Los.
Den 8 juli kommer våran nya familjemedlem! Det blir en tidig födelsedagspresent till Lill-Busen :-)
Ska bara komma på ett Harry Potter-namn till henne...Lutar åt Ginny....
Här kommer iallafall en bild på sötisen!
110070-16

Det är väl nästan kriminellt att vara så söt va???

Hade en lugn natt på jobbet..jobbar inatt med sen har jag minisemester i 2 veckor. Tog ledigt 2 nätter vid midsommar och sen har jag min 9dagars ledighet...efter det så jobbar jag 2 veckor och sen är det SEMESTER!!!!!
Längtar!! Fast nu måste vi nog bygga ut kattgården om dom ska få plats alla 3.....så vi har nog att göra.

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0