Midsommar, upplösningen....

I vanlig ordning så firades midsommar i stugan med hela La familia.
Det blev fiske, fyrhjulingskörning och dart. Lekte även leken "klappa myggan"...
Dra förbi vad mygg och knott det var.....mest knott...På lördag kväll for vi med grabbarna grus till övre sjön och skulle fiska lite....vi stod ut i en kvart.....Om man säger så här: Gapade man i 3 sekunder så blev man mätt....jag lärde mig det the hard way....svalde en svärm och stod sen och silade knott mellan tänderna....Ingen plats för en vegetarian direkt....
Mr P lärde mig ett nytt uttryck också....som kommer att användas flitigt...."kuknära jeans"...hehe....
En annan sak jag lärde mig är att om jag ska lyckas pricka darttavlan så BÖR jag ha en Baccardi breezer i ena handen och en cigg i mungipan....det blev liksom bättre jämnvikt då....inte för att det hjälpte...jag torskade ändå...
Sen blev jag jäkligt sugen på en ridtur när jag såg dom små gulliga islandshästarna gå och beta i en hage i byn....så i sommar ska jag och fadern ta en dagstur. Jag lär ju gå som Zeb Machahan efter det.....

På tisdag ska det friseras....frågan är bara om jag ska behålla det långa håret eller klipp det kort igen???

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0