Min date med Kurt

Tog en liten morgonpromenad alldeles för mig själv. Härligt!
Kameran åkte med ifall att något skulle dyka upp...vilket det verkligen gjorde!!
Gick förbi Ulvkällastallet för att ev. fota lite hästar...gick ner till Ljusnan och fotade lite...När jag vände mig om står det en Fasantupp och tittar på mig ca 10 meter bort!!
Kom ju på att det var den berömde Kurt, som håller till vid stallet. Stod om honom i Tidningen Härjedalen....
Han kom nästan upp i knät på mig, så det behövdes definitivt ingen zoom :-)
Sen ville han inte att jag skulle gå, utan han sprang runt fötterna på mig så jag var rädd att jag skulle kliva på honom! Han följde med en bit efter Näsetvägen men sen vände han och gick tillbaka.

Fick några fina bilder på honom iallafall!

110070-18

Kommentarer
Postat av: Mannen

Hahah...Kan plocka fjädrar från honom till flugbindning :)

2007-06-28 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0