Flams och trams

Blir det alldeles för ofta när jag och La Helmet går brorundan :-) Det är ju alltid kul när man kan roa nån...haha..
Sen blir det ju en hel del djupingar också...igår blev det lite minnen av vår vän Nicko som tyvärr inte finns med oss längre. Han skrattade nog i sin himmel när han hörde vad vi minns bäst av honom :-)

"Nånting händer, det är nått skumt på gång. Men våra vänner, dom vaktar dagen lång och dom finns i trakten, här omkring. Vill du ha hjälp så ring. Här kommer Piff och Puff!" :-) Ja man kan inte annat än le.

Idag ska jag ner till Folkets Hus och kolla in utförsäljningen av vinterkläder. Behöver ett par nya överdragsbyxor.
Sen måste jag dammsuga...skulle ha gjort det igår, men resonerade som så att dammet och skräpet ligger nog kvar en dag till...brukar ju sällan försvinna av sig självt....tyvärr...

Sen blir det jobb hela helgen..*pust och stön* Får man susa runt i leasingbil då :-) Hoppas att det inte blir alltför kallt bara, men som det ser ut nu så är det nog ingen fara. Är lite orolig att det inte är nått skoterföre till påsk...
Fast då kan man ju sitta på verandan och dricka öl :-D

Nä nu ska jag dra ur tummen och få nått gjort!

Kommentarer
Postat av: marie

Har du också pli på dina dammråttor?? Mina ligger alltid kvar, där jag såg dem sist. Är de inte lydiga så säg!!

2007-03-30 @ 13:52:19
Postat av: Mauritz

Jag ska nog få pli på dom till slut eller så får dom ligga kvar till nästa vecka. ;-)

2007-03-30 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0